Administrators opgaver

Administrator varetager den daglige administration af foreningen efter aftale med bestyrelsen.
Administrator varetager overordnet opgaver som:
• Indkrævning af boligafgift/leje
• Administration af restancelister, betaling af regninger, vand-, varme- og el-regnskaber og løn til forenings ansatte.
• Administration af ventelister, købsaftaler mm.
• Administration af vaskekælder


Du kan f.eks. rette henvendelse til Boligexperten, hvis du har spørgsmål til køb, salg, vedtægter, vedligeholdelse af andelen, ventelister osv.
Boligexperten blev etableret i 1990 og er i dag Danmarks største administrationsselskab, som udelukkende administrerer ejer- og andelsboligforeninger. Vi har én fast administrator og én fast bogholder, som trækker på et bagland af egne eksperter inden for økonomi, jura og byggeteknik. Samarbejdet mellem vores bestyrelse og Boligexperten tilrettelægges nøje og bestyrelsen holdes løbende orienteret om tilskudsmuligheder, lovændringer samt foreningens økonomi.
 
Læs mere om vores ejendomsadministrator på www.boligexperten.dk

Christina Fredborg
Administrator (EA)

Tlf: 33 29 10 38 christina@boligexperten.dk

Kontakt

Kontakt bestyrelsen

Benyt formularen nedenfor til at sende en mail til bestyrelsen. Vi tilstræber at svare indenfor en uge, men kræver henvendelsen en drøftelse i bestyrelsen, kan svartiden forlænges, da vi holder møder én gang om måneden.

Felter med * skal udfyldes.